Drugi su pisali:
Magazin; Le Figaro
Izdanje Madame

Koreanke novi modeli lepote


"To je nacija lepote par ecellence. Tu, gde se kaže da su najlepše žene sveta tu  su i najnaprednije klinike za kozmetičku hirurgiju na svetu, a tu je i domovina najinovativnijih proizvoda za negu kože i make-up brendova.
Istina je da se tek stigavši na aerodrom u Seul, istog momenta bivate zapanjeni veličanstvenom lepotom njegovih stanovnika. Ona je najpre etnička, zatim su to crte lica, potom kozmetika, koja je isto tako i telesna,  gotovo duhovna. Ova karakteristika otkriva jedan oblik čistoće, čistote i energije. 
Korejska estetika je ukorenjena u istoriji ove zemlje, njenom položaju kao raskrsnici između Kine i Japana. 
Po mišljenju svih, kao što je bilo u Tokiju pre dvadeset godina, u Južnoj Koreji danas radi se o  eksploziji kreativnosti, kao mešavini starih tradicija i digitalne ultramodernosti. 
Neki časopisi najavljuju Seoul kao sledeći modni glavni grad sveta.

U svetu kozmetike, većina fantastičnih  uspeha poslednjih godina dolazi iz ove zemlje. Kao što su  BB kreme, Blur i u skorije vreme, maske na podlozi. Koreanci su veliki inovatori i odlični "brenderi".

Kao što znamo, Koreanke imaju najsofisticiraniju rutinu na svetu: svakog jutra stavljaju na lice do dvanaest različitih proizvoda. Rezultat sigurno neće biti isti kao  na koži francuskinja, koja je samo hidrirana.
Istina je da  mlade korejske žene rade sve više i više i da  sada imaju manje vremena da se posvećuju svom izgledu, za razliku od generacije svojih majki. Otuda i  potencijal za raznovrsne i praktične proizvode koji se lakše prilagođavaju modernom životu.
To su proizvodi kao što su dvodelni puder (formula tečnog pudera u kompaktnom kućištu) koja već nekoliko godina preplavljuje tržište ili  maska za spavanje zasnovana na gelu koja se nanosi kao noćna krema za neprekidnu hidrataciju tokom spavanja koja se ovog momenta već smešta na police francuskih parfimerija.
Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnološkoj strukturi i teksturi bez presedana ovi proizvodi omogućiće sebi dug život u Francuskoj.
Svoju suprepoziciju zauzele su: kreme u slojevima, serumi, maske na podlozi u jednoj dozi.
Posle  "Made in  Japan" i " fabriqué en France", sada je potrebno računati sa ovim komercijalnim argumentom  "Hot in Korea "!"











Коментари

Популарни постови са овог блога