LEPOTA OD PORCELANA


Prevod za Vas sa francuskog bloga, Lepota od porcelana

http://www.beaute-porcelaine.com/les-masques-de-tissu-asiatiques-sheet-masks

Azijske maske na podlozi!
Probajte i prihvatićete ih!

Znam da ste čekali ovaj članak već neko vrijeme .... Danas ćemo pričati o azijskim maskama! Pošto praktikujem slojevito nanošenje, ove male stvari su deo moje 100% rutine, i moram reći da sam prilično nekontrolisana kad se radi o maski za lice!

Imam desetine maski različitih  "parfema" i različitih brendova ... To je jače od mene: čim otkrijem novu, ne mogu da odolim, i odmah  se bacam na nju kao neko čudovište željno  novog.

Ukratko, već da je moj dragi i nalazi da su nežne i seksi prema njegovom ukusu tako da  je već, jednom nedeljno imamo "noć veštiće" kod kuće, pogotovo od  kada sam morala da kupim drugi frižider za čuvanje svih mojih kre

ma i sredstava za negu.  Rekla sam sebi "Draga moja lepotice, dotakla si vrh i još uvek težiš više".


Maske od platna, na podlozi, plišane maske, o čemu se tu zapravo radi?

Ako od početka ovog članka ne znate o čemu govorim, ali ste još uvijek tu, čestitam jer portret nije glamurozan na prvi pogled!

Dakle, "maske na podlozi" je naziv koji se obično daju azijskim maskama za lice. Često se zove i  "tkanina", ali u stvarnosti se mogu napraviti od različitih materijala kako to i čine različite marke koje ih proizvod pa mogu biti na  tkanini, pamuku ili čak silikonu kao podlozi

nastaviće se...
.

Коментари

Популарни постови са овог блога